MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com

Followers ( ^_^)

thank t0o visited (^_^)

12.11.10

Hanye tgl kngn ...


Kenangan biarkn saja ianya berlalu , krna aku tahu kenangan itu mesti ta akn bley dputarkn kmbali .. Namun, knagn itulah yg sering mnjdi igauan setiap hari, stiap mlm .. kenangan kau & aku pasti akn tersemat dlm igntnku smpaii bila - bila b ...


masihkahkau ingat ketika itu , saat - saat kau ingin berkenalaan denganku. saat itu aku seakan menjauhkan diri daripada kau. yelaa ,. ak mengaku skrg knp ak mnjauhkn diri ,. kau ta hensem dimataku waktu itu ,. heheee ,. jgn mara . ak jga dikategorikan dlm kalangn se0rg perempuan yg agk memilih ketika itu . mybe, berkat kesabaran kau ingin bersama dgnku , akhirnye pntu hatyku terbuka jua untuk mu , untuk menerima kau sbgai kekasih atyku ,.


saat itu dunia bgaikn kita yg pnye , stiap mse yg terluang, pasti kita abeskn brsma ,. smue tmpat pnuh dng kngn yg kita lakukn brsma - sma,. stiap saat aku ingin brsma kau , ak tdk mampu untuk brjauhan dgn kau lagy ..


Ats kesibukkan kau kerja , kau tiada mase lagy untuk ku , aku cuba untk memahami kau , tapu knp kau tdk cuba untk memahami diriku? kau tau btape rindunya ak pda kau , knp kau mula mnjuhkn diri dariku .. kau kemana ? ak rndu gelak tawa kita bersma ...


ak rndu saat kau memahami diriku . aku rindu kau yg dulu . ak tak mampu hdup tanpe drimu .... <3 r0me0/al0ng ..........

No comments:

Post a Comment

I LURVE U

Daisypath Anniversary tickers